SCP-024 z replikami. |
SCP-024
Klasa obiektu:
Euclid
Specjalne Procedury Przechowania:
Ze względu na charakter, SCP-024 nie może zostać przeniesiony do bezpiecznej strefy, dlatego środki bezpieczeństwa powinny zostać umieszczone na miejscu. Aby ukryć lokalizację, SCP-024 będzie posiadał co najmniej pięć otaczających go identycznych replik. Ciasny obwód bezpieczeństwa musi zostać zachowany wokół związku SCP-024 przez cały czas, z oddzielnymi zespołami zabezpieczeń strzegących SCP-024 i jej replik. Żaden z zespołów bezpieczeństwa, z wyjątkiem kierowników zespołów, zostanie poinformowany o miejscu SCP-024. SCP-024 Jest zabezpieczony magnetycznie zamykającymi hutniczych i żelbetowych drzwiami oraz pancernymi ścianami, aby zapobiec włamania.
Pod żadnym pozorem nie wolno wprowadzać żadnych pracowników ochrony lub naukowców do strefy SCP-024. Tylko pracownicy klasy-D posiadają prawo wjazdu i tylko wyłącznie do celów naukowych. Wszyscy naukowcy mogą obserwować i eksperymentować z SCP-024 ze zdalnego laboratorium obserwacji. Każdy pracownik, starając się wyjść z zdalnego laboratorium obserwacji lub wejść do SCP-024 bez uprzedniej zgody pracowników poziomu 4 musi być natychmiast zatrzymany i zwolniony.
W wypadku włamania lub zagrożeniu prawdziwej naturze SCP-024, cały związek musi zostać zniszczony poprzez wyspecjalizowane ładunki umieszczone na miejscu.
Opis:
SCP-024 jest to opuszczona scena nagraniowa, która należała do █████████. Jednakże, SCP-024 został opuszczony w 19██, niestety nie wiadomo czy jego szczególne właściwości objawiły się przed lub po jego opuszczeniu. SCP-024 znajduje się w samym sercu █████████, ██████████, a początkowo została odkryta, gdy grupa młodych nastolatek włamała się do opuszczonego miejsca. Z zeznania samotnego "Zwycięzcy" przez policję, wystarczyło aby Fundacji przejęła SCP-024.
Po wejściu do SCP-024, użytkownicy natychmiast zostali powitani przez anonimowego spikera, który komunikował się z nimi przez mikrofon i jest on w stanie usłyszeć i zrozumieć ludzki głos w ramach SCP-024. Spiker poinformował "zawodników", że wzięli udział w teleturnieju, w którym uczniowie mogą wygrać wspaniałe nagrody, ale również ostrzegają, że gra będzie bardzo niebezpieczne, i że przegrany nigdy nie opuści SCP-024. W tym momencie spiker pozostawił zawodnikom wybór czy chcą pozostać w SCP-024. Zawodnicy, którzy zaakceptują będą nadal uczestniczyć w grze, a ci, którzy odmówili zostaną odrazu wydaleni z SCP-024. Zawodnik, który wygra mecz lub zrezygnuje z udziału nie może wejść ponownie do SCP-024, jej wejście jest zabezpieczone przez niewidzialną i nieprzenikliwą barierę.
Zawodnicy po akceptacji zostaną doprowadzeni do właściwej gry. Styl, kompozycja i wygląd gry zawsze zmienia się za każdym razem, ale gra jest zawsze wokół długiego placu przeszkód po którym zawodnicy mogą się poruszać. Ponadto zasady także mogą się różnic. Niektóre gry mogą wyłonić tylko jedynego zwycięzcę, a inne zachęcić do tworzenia zespołów, aby wygrać mecz. Najczęściej, przeszkody w tych gier wahają się od bardzo łagodnych do bardzo niebezpiecznych i zagrażających życiu. Jako zawodnicy próbują negocjować kurs, spiker będzie stale aktualizować ich status i aktywnie uczestniczyć w grze, często dając porady, rozmawia z zawodnikami, a nawet dodaje nowe reguły. W trakcie gry, przeszkody stają się znacznie bardziej niebezpieczne i trudne do pokonania i nie jest to zaskakujące, aby wszyscy zawodnicy dali rade go przejść. Jeżeli takie zdarzenie się wydarzy, spiker będzie wyrażał smutek z braku zwycięzcy i SCP-024 wyłącza się, zresetuje się tylko wtedy, gdy nowa partia zawodników wejdzie do pomieszczenia.
Wszelkie próby "złamania zasad", takich jak napaść na innych zawodników i celowe omijanie przeszkód spodka się z ogromną przemocą. Spiker wywoła nie uczciwego zawodnika, który będzie szybko i mocno wysunięty z gry przez "Strażników Studia". Te strażniki natychmiast pojawią się w SCP-024, gdy zostaną wezwani przez spikera i znikaną, gdy nie są potrzebne. Zawodnika już nikt wiecej nie zobaczy drugi raz.
Gdy zwycięzca zostanie uznany, on/ona otrzyma losową nagrodę. Inni zawodnicy, którzy przeżyli kurs ale nie potrafili wygrać zostaną ogłoszeni przez spikera przegranymi. Światła zgasną i zwycięzca natychmiast pojawi się poza SCP-024 ze swoją nagrodą podczas gdy przegrani całkowicie znikną.
Jednak najbardziej tajemniczy aspekt SCP-024 jest to, że po każdej grze, kaseta lub płyta pojawia się w skrzynce poza głównym wejściem SCP-024. To nagranie jest kompletnym zapisem całej gry, który zawodnik wcześniej grał, chociaż zwycięzcy twierdzili, że nigdy nie widzieli żadnych kamer i urządzeń rejestrujących wewnątrz SCP-024. Ponadto, bardziej dziwne jest to że, można zobaczyć wiwatującą publiczność studia. Nawet zwycięzcy twierdzili, że nie widzieli żadnej publiczność wewnątrz SCP-024.
Dodatek 1:
Jak dotąd, lista nagród dla zwycięzców nie jest ograniczona i obejmowała: nagrody pieniężne, elektronike, różne dobra konsumpcyjne, samochody, kolekcje, pełne opłacenie wakacji do różnych krajów, [USUNIĘTO]. Dokładne badanie tych nagród potwierdziły, że są one całkowicie prawdziwe oraz nie posiadają niezwykłych zdolności lub cech. Wydaje się, że nie ma żadnego wzorcu jaką nagrodę dostanie zwycięzca.
Dodatek 2:
W próbie śledzenia gdzie "przegrani" są zabierani, zamontowano GPS z nadajnikiem radiolokacyjnych na osobnikach D-124 do D-135, gdy osobnik D245 został wysłany do SCP-024. Gdy przegrał wszystkie sygnały z nadajników zostały utracone. Czy to dlatego, że latarnie zostały zniszczone lub dlatego, że przegrani zostali przetransportowano do obszaru, którego GPS nie może zlokalizować.
Dodatek 3:
Życie spikera w ramach SCP-024 wydaje się być całkowite rozumne i świadome wydarzeń, które odbywają się zewnątrz. Podczas testu grupy D523, który składał się tylko z Dr. ████████, spiker zaangażował się w rozmowę z Dr. ████████. Analiza rozmowy wykazała, że większość tematów jest skupiona wokół pop kultury i informacji przekazywanych za pośrednictwem telewizji, sugerując, że SCP-024 może mieć jakoś dostęp i interpretować sygnały telewizyjne. Obniżając całą moc i linie sygnałowe, jak również usuwając jakiegokolwiek potencjalne odbiorniki radiowe posiadające na wyposażeniu SCP-024, nie wpływa w jakikolwiek sposób. Gdy stało się jasne, że nie ma innych zawodników którzy będą brali udział, spiker uprzejmie wyprosił Dr. ████████ z SCP-024 i zaproponował mu powrót z większą ilością zawodników.
Dodatek 4:
Spiker wykorzystuje Strażników studia do egzekwowania zasad lecz różnią się one wyglądem za każdym razem. Jeśli pojawią się, to zawsze będą ubrani w sposób, który pasuje do tematu toru przeszkód. Jedyne wspólne cechy wszystkich strażników to, to że posiadają wygląd humanoidalny, a ich umiejętności to nagle pojawiają się i znikają oraz posiadanie nadludzkiej siły, a ich twarz zawsze jest ukryta pod maską lub nakryciem głowy. Jednak wygrani twierdzili, że strażnicy nie mają wyraźnego kształtu ani żadnej formy wewnątrz SCP-024, za to wydają się jakby byli olbrzymami, zagadkowymi postaciami, które porywają przestępcę.
Notka od Administracji:
Przydział pracowników Klasy-D do doświadczeń z wykorzystaniem SCP-024 został ograniczony aż naukowcy mogą udowodnić w swoich raportach, że potrzebują pracowników do rzeczywistych doświadczeń, a nie tylko dla osobistej rekreacji. Widziałem nagrania i trzeba przyznać, że są zabawne, na pewnym poziomie, ale są granice. To nie jest tak, że pracownicy Klasy-D rosną na drzewach, wiesz?.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz